Monday, March 16, 2015

Kurus Dengan Sup Ikan Tanpa Diet


 
 

Hari ini saya dapat beberapa sms dan whatsapp bertanyakan bagaimana cara makan omega untuk kurus. Di sini saya ingin kongsikan info bagaimana omega boleh membantu kita untuk kurangkan berat badan.Yang penting omega boleh di gabungkan dengan beberapa produk Shaklee untuk hasil yang terbaik. Selain dari kita dapat berat badan yang di idamkan,kita juga dapat zat yang cukup dan badan yang sihat,insya’allah!


Bagaimana Omega Shaklee bertindak? Macamana nak kurus dengan omega Shaklee? Okey,saya ada jawapannya. 

Omega Shaklee membantu kurangkan selera makan, kurangkan pengeluaran insulin untuk hadam gula dari makanan. Dengan itu badan terpaksa keluarkan simpanan lemak untuk tenaga (menghalang pembentukan lemak). Jika selera makan kita sudah berkurangan,jadi hormon serotonin juga akan kurang. Hormon ini menyebakan kita mudah rasa lapar.

Biasanya,bagi mereka yang nak kurus,saya cadangkan pengambilan Omega Shaklee di gabungkan dengan beberap produk Shaklee yang lain.seperti gambar di bawah


Kenapa saya gabungkan omega dengan produk Shaklee yang lain?

1. Membakar lemak - Lecithin,/ Omega Guard
2. Membuang lemak atau mendetox - Herb Lax / Alfalfa
3. Membina otot dan meningkatkan metabolisma - Cinch / ESP

Klik SINI untuk info

Jelas? Jadi anda boleh kurus tanpa berlapar kerana Set kurus Shaklee sangat lengkap dan boleh membantu anda mengurangkan berat badan secara sihat.kalau tengok pada list tu macam banyak je yang perlu di ambil untuk kurus kan? Okey, tak perlu risau. Anda boleh pilih mana yang perlu dulu mengikut bajet yang ada. Next time, boleh tambah satu-satu apa yang kurang.

Jika anda penggemar sup, boleh juga buat sup ikan / ayam dengan menggunakan Omega. Memang sangat Ohsem! Dah ramai yang mencubanya termasuk diri saya. Elok untuk ibu menyusu, dalam pantang atau golongan yang nak sangat kurus.

Lihat 'Apa Kata Mereka' di SINI.

Berminat? atau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya terus. 
Aneng 0111 673 1847

Pihak kami sediakan senaskah buku panduan TIPS KURUS DENGAN SHAKLEE secara percuma!
Khas untuk customer Abrar Network SDN BHD sahaja.

No comments:

Post a Comment

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)