Tuesday, October 13, 2015

Bonus Suri Rumah Cecah 4 angka Sebulan!


 
 
Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi. Bulan lepas lagi sekali JJS berjaya lahirkan seorang leaders (Supervisor) yang hebat! Tiada yang lebih menggembirakan bila tengok bonus anak didik kepuk kepuk walau berpangkat suri rumah. 

Jom kita dengar kisah beliau :)



Umur : 27 tahun
Pekerjaan : Suri rumah


---------------------------------------------------------------------

Saya dan Kak Yana menbesar sama sama dari Negeri Terengganu, dan dia senior Aneng masa sama sama belajar di Tengku Mahmud. Walaupun Kak Yana lebih tua (2tahun) dari Aneng, tapi beliau sangat hormatkan leader. Rela dimarah, dikritik, dan dipulas telinga. Hehe~ Bukan lah Aneng bersikap kurang ajar, tapi begitu lah layanan Aneng untuk lahirkan leaders. Bak kata mak Aneng, marah sebab sayang :)

Apa yang Aneng suka sangat dengan kak yana, bila dimarah, dikritik dia selalu bersikap terbuka & perbaiki diri dalam setiap teguran. Tak pernah dipendam malahan selagi marah selagi tu lah dia datang cari. Syukur aneng dikurniakan seorang anak yang sangat hebat! 

Apa yang Aneng selalu pesan kat anak anak Abrar, FIND YOUR MENTOR! Kalau nak berjaya, carilah mentor. Selalu mintak pandangan & tunjuk ajar dari Mentor. Alhamdulillah, kak Yana wasap Aneng 24jam sehari tanpa disuruh. Selalu cerita itu ini termasuk mengadu luahan hati :)


Semalam, pertama kalinya kak Yana hadiri kelas anjuran Shaklee. Dan Aneng sedikit terharu dengan luahannya.


Kini Kak Yana jauh berada di Sandakan, Sabah. Jauh dari upline. Tapi itu tak jadi masalah untuk beliau maju & pegang title Supervisor! In shaa Allah nak, nanti mak ejas calendar ke Sabah pulak ya :')

Alhamdulillah, bulan Ogos kak Yana rank up Supervisor dengan income RM3k dan bulan September merupakan bulan kedua dia jana income 4 angka hanya duduk di rumah!


Katanya lagi,

    Dok di Sandakan tak tau nak buat apa. Nak kerja luar, takot. Negeri orang. Ada anak kecil lagi. Alhamdulillah. dipertemu dengan ‪#‎Shaklee‬. Bekerja dari rumah lebih selamat & selesa.

---------------------------------------------------------------------

Kepada Aqeel Network,

Berbangga lah kalian kerana Allah utuskan leader yang hebat, yang tak kenal eri lelah & jemu untuk didik kalian. Buat lah yang terbaik untuk diri dan keluarga masing-masing.
.
.
.
Kepada Abrar Network

Hargailah upline yang dekat dengan kalian. Korbankan sedikit masa & tenaga untuk peroleh kejayaan untuk diri & keluarga. We fight for our own life. Bukan untuk orang lain.

Dan sesungguhnya, saa sangat sayangkan anak cucu Abrar :')


Salam sayang
Coordinator Aneng Hitchies | 0111 673 1847



Comments
4 Comments

4 comments:

  1. Mantap. Macam mana nak daftar juga

    ReplyDelete
  2. Wowwww... Suri rumah tapi income macam gaji aku jerrr... hahaha

    ReplyDelete
  3. Nak join sis.. Pm saya
    013-563 4302

    ReplyDelete
  4. Tahniah JJS & group :)

    ReplyDelete

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)