Monday, September 7, 2015

1st Booth, SMK Alam Megah 2, Shah Alam | Karada Scan


 
 

Alhamdulillah. Ahad lepas, 6 September JJS berya buat satu program offline bersama group JJS di SMK Alam Megah 2, Shah Alam, Selangor. Apa yang kami tekankan pada program ni ialah 'Hargai Kesihatan'. Dan kami open kepada semua pengunjung untuk menjalani Ujian Karada Scan.




Pengunjung tunggu turn nak ukur lemak masing masing :)
Selepas ujian dilakukan, kami group JJS akan bagi sedikit penerangan tentang analisa dan cadangan supplements / gaya hidup dan beberapa tips untuk tangani masalah ini.










Pakcik ni paling sporting! SF & SM semua NORMAL. Umur sebenar 56tahun tapi body age 43tahun! Sangat muda! Memang beliau kawal makan, selalu joging tapi tahap kalori sangat tinggi. Bila borak borak dan lepas bagi keterangan, beliau akui penerangan kami memang tepat. Dan beliau akui dia mengidap kencing manis. Hebat kan Karada Scan? Semua boleh detect!


Memandangkan bulan ni bulan ni bulan promosi ESP maka kami variasikan hidangan ESP. Performance drink tu wajib! Ramai pakat mai serbu lepas program aerobikton :)





Ini lah wajah wajah customers yang sporting. Yang sanggup berpanas dari awal booth kami dibuka hingga kami siap berkemas. Dan kami doakan semua yang hadir di booth kami diberi nikmat kesihatan yang baik. In shaa Allah :)


Destinasi seterusnya JJS akan ke Johor pula pada 18-20 September. So, sapa sapa orang Johor boleh lah MARK & SAVE THE DATE bersama JJS :)


Salam sayang
Coordinator Aneng Hitchies | 0111 673 1847

No comments:

Post a Comment

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)