Friday, September 4, 2015

Sebab Kenapa Perlu Pilih Saya Sebagai Mentor Perniagaan Anda


 
 

Menjalankan perniagaan di internet adalah antara pelaburan kewangan yang paling bermanfaat buat masa kini. Ramai yang memulakan kejayaan hidup dengan menjalankan perniagaan di internet. Nampak macam mudah, namun bila dipraktikkan sendiri tanpa ilmu, barulah kita tahu, terlalu banyak yang perlu dilalui sebelum mencapai matlamat yang diiginkan.
Inilah antara matlamat kejayaan yang biasa dilakukan oleh mereka yang menyertai apa-apa pelaburan sahaja pun. Nak bebas kewangan, nak pergi haji umrah, kahwin, bahagiakan insan tersayang dan sebagainya. Apa sahaja yang kita ingin lakukan tanpa panduan dari guru akan melambatkan kejayaan kita.
Begitu juga dalam topik perniagaan internet ini. Jika kita lihat mereka yang berjaya dalam bidang perniagaan internet memakan masa hingga bertahun sebelum menemui kejayaan yang sebenar. Anda tidak perlu melaburkan masa sehingga bertahun untuk belajar tentang sesuatu bidang, kerana masa adalah amat berharga untuk dibazirkan.


Jejak Jutawan Senyap ingin berkongsi 5 sebab kenapa anda mesti mencari mentor dalam perniagaan internet.


  • Sudah membuktikan kejayaan
Adalah malang jika anda menuntut ilmu perniagaan daripada orang yang hanya tahu teori dan hanya ‘mencari makan’ dengan mengajar berniaga. Sedangkan dia sendiri tidak mempunyai perniagaan sendiri. Dalam bidang perniagaan internet, anda boleh berguru dengan mereka yang telah pun berjaya membuat pendapatan di internet, dengan cara berguru dengan mereka, ia memberi lebih kemudahan kepada anda untuk tidak melakukan kesalahan yang sama yang telah dilakukan oleh guru anda sebelum ini. Boleh 
LIHAT SINI

  • Tahu perkara teknikal
Terlalu banyak perkara teknikal yang perlu dipelajari dalam bidang perniagaan internet. Sudah pasti untuk mendapatkan hasil yang cepat, orang baru dalam perniagaan internet tidak perlu menguasai semua perkara teknikal dalam perniagaan internet seperti membuat minisite, laman web, kemahiran photoshop, teknikal fb ads, google adword dan sebagainya. Dengan mencari mentor, anda akan mendapat nasihat yang betul daripada guru anda mengenai apa yang perlu diberikan kepentingan terlebih dahulu.

Contohnya cara yang paling mudah untuk buat jualan dengan kos yang rendah dan menjual produk yang terbukti mempunyai permintaan. 
Boleh LIHAT SINI

  • Orang yang pernah gagal dan rugi
Tak perlu kita masuk ke dalam lubang ‘gagal’ yang sama jika sudah ada orang yang sudah mendahului kita masuk ke dalam lubang tersebut. Dengan berguru dengan ‘mentor’ perniagaan internet, anda akan mendapat ilmu mengenai arah mana jalan yang paling selamat untuk berjaya dalam perniagaan internet. Boleh LIHAT SINI

  • Banyak kenalan dan networking

Untuk Berjaya dalam perniagaan internet, mengadakan hubungan kerjasama dengan orang yang sama industry dengan kita adalah kaedah paling bermanfaat untuk cepat mencapai matlamat kejayaan. Jika dilihat dalam bidang perniagaan internet, sifu-sifu bisnes internet akan mengadakan aktiviti bertemu atau bekerja sama hampir setiap masa malah setiap bulan. Dapat kita lihat setiap daripada mereka mendapat manfaat kepada bidang perniagaan masing-masing. Selain itu, dengan bertukar pendapat akan membuahkan idea yang lebih baik dalam mengikut trend semasa perniagaan di internet.

  • Menjimatkan masa anda

Dengan berguru dengan mentor perniagaan internet, anda sebenarnya sedang melalui ‘jalan pintas untuk berjaya'. Paling penting, anda perlu ikut semua nasihat yang diberikan oleh mentor perniagaan anda. Saya Selalu ajar anak didik saya 
LISTEN, FOLLOW & DO!




Salam sayang
Coordinator Aneng Hitchies | 0111 673 1847

No comments:

Post a Comment

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)