Tuesday, September 1, 2015

Turun 19kg Sebulan dengan Cinch Shake!


 
 

Pagi pagi takdo kojo nak update kat entry. Tetiba teringat testimoni dari abang Aneng sendiri. Dia berjaya turun 19kg dalam masa sebulan!


Ha best tak testimoni ni, memang Aneng teruja sangat, tu yang buat sampai nak cerita dalam blog ni. Aneng yakin ramai yang bace entri ni ade harapan yang tinggi untuk mendapatkan hasil yang sama seperti testimoni ini. So nanti Aneng akan highlight ape yang abang Aneng ni usahakan selain pengambilan Cinch Shake Shaklee
Happy giler bila abang sendiri wasap kita, ucap terima kasih. HAHA~
Ni semua sebab Aneng bagi tips macam mana nak kira kalori kaluar & masuk, tips pemakanan, tips senaman & JADUAL MAKAN yang betul !

Kalau nak bina otot & nampak sado macam Zul Ariffin, elok sangat amek Cinch Shake & Set Kurus Shaklee.


Kenapa Cinch Shake Shaklee berkesan dan berbeza dari minuman jenama lain?

  • Membantu mengekalkan jisim otot tanpa lemak
  • Menghilangkan lemak, berat dan inci (inch loss)
  • Terbukti secara klinikal
  • Diperkasa dengan leucin

Secara ringkasnya Cinch Shake berjaya membuat anda mengawal rasa lapar, meningkatkan tenaga, menyokong metabolisme dan memberi kepuasan kepada pengguna.



Apa itu Leucin?


Asyik duk sebut leucin je, ape bende tu?

Leucin merupakan asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh. Ia merupakan satu-satunya asid amino yang boleh merangsang sintesis protein otot. Cinch Shake Shaklee yang diperkasa dengan leucin terbukti mampu mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak dan menghilangkan lemak, berat dan inci.

Orang yang alami Gastrik juga boleh diet dengan Cinch Shake taw! Tak perlu nak berlapar. Sebab Cinch Shake ni sungguh mengenyangkan!


Story Aneng sampai sini je k, kepada yang berhajat nak slim dan sihat, jangan ragu-ragu untuk cube suplemen Shaklee, If sudi dapatkan dari Aneng, Aneng akan tolong mane yang boleh. Kalau nak face - to - face macam ABAM & Kak MARYAM pon boleh. Camne pun 1 dunia cube tolong kite untuk kurus, kalo diri sendiri macam-macam alasan tak kemana jugak...

BOLEH WHATSAPP SAYA UNTUK "MARK & SAVE THE DATE'

Salam sayang
Coordinator Aneng Hitchies | 0111 673 1847

Comments
1 Comments

1 comment:

  1. sis.. acept sy di fb.. sy nk oder cinch :(

    ReplyDelete

Untuk sebarang oder / pertanyaan boleh

✉ email di : aneng.hitchies@gmail.com
✉ PM di : www.facebook.com/anenghitchies
✉ Whatsapp : 0111 673 1847

Harap maklum :)